آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

یامگا: مردم ایران مهربان و مهمان نواز هستند

  • کد خبر: ۲۱۱۳۶۴
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
یامگا: مردم ایران مهربان و مهمان نواز هستند
کوین یامگا از رفتار‌ی که مردم ایران در مدتی که مصدوم بوده با او داشته‌اند به شدت خوشحال است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کوین یامگا ستاره فرانسوی باشگاه استقلال از رفتاری که مردم ایران در این ایام با او داشته‌اند خوشحال است. او در این باره حرف‌هایی دارد که جالب توجه است: «از مردم ایران به خصوص هواداران استقلال خیلی ممنونم. بعد از اینکه مصدوم شدم همه پیگیر حال من بودند. حتی رقیبان ما در باشگاه پرسپولیس هم برای من پیام فرستادند. این نشان از فرهنگ بالای مردم ایران است و وقتی می‌بینند بازیکنی دچار آسیب‌دیدگی می‌شود، حتی اگر رقیب آن‌ها باشد برایش آرزوی سلامتی می‌کنند. امیدوارم بزودی بازگردم و بتوانم این همه لطف و محبتی که به من شده را جبران کنم. مردم ایران واقعاً میهمان نواز و مهربان هستند و در دوران حضورم در ایران این موضوع را به خوبی حس کردم.»


از یامگا پرسیدیم که زمان بازگشتش به فوتبال کی خواهد بود که او این پاسخ را داد: «پاسخ دادن به این سؤال بستگی به نتایج آزمایش‌های پزشکان دارد. باید اول سلامتی چشمم را به دست آورم و بعد از آن به فکر فوتبال بازی کردن باشم. در این مدت خانواده من خیلی نگران بودند که ابتدا باید آرامش را به آن‌ها بازگردانم و بینایی‌ام برگردد. اما خیلی دوست دارم که روند درمان سریع باشد و فصل بعد بتوانم برای استقلال بازی کنم. تمام تلاش من این است که این اتفاق مهم بیفتد و زودتر به زمین فوتبال بازگردم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->